20081218

ilahi birahi


dün kafam iyi olduğundan saçmalama riskimi göze alıp da yazamadım. gerçi saçmalamak için içmesine gerek olmayan bir insanım ya neyse. evet başlayayım...
kargalar bokunu yemeden istanbula vardık. taksiye atladık ve elifi evimle tanıştırdıktan sonra bi kahvaltı ettik ve o yol yorgunluğuyla sızdık. sonra zerrin (ev arkadaşım olur kendisi bahsetmiştim ya hani 46 yaşında) geldi kalkın artık ne biçim genç kızsınız siz ben sizin yaşınızdayken ohoooo dedi ehehe :D o sırada ben uyanıktım ve elifi uyanmaya ikna ediyordum zaten zerrinin o lafı üzerine gaza gelip fırladı hatun :) neysem bi kot bi kazak geçirdik çıktık üstümüze. ev sahibesi olaraktan bir beşiktaş turu attırdım benim en uğrak mekanım olan şampiyona götürdüm en acılısından kokoreç yedirdim sonra alıveriş yapabileceğimiz tükanları gezdik iskelede oturduk cigaramızı tellendirdik saat 5 gibi geldik eve. ( aaa esas mütüş haberi unuttum bak zerrin bi arkadaşında kalacağını söylemişti birkaç günlüğüne sabah [terstepelek cümleler kurmayı de pek severim böyle :) ] ) zerrine aldıklarımızı gösterdikten sonra ortaköyde akşam sefası yapmak için hummalı bir hazırlığa giriştik. Biz bir giyinmişiz bir süslenmişiz oofff! Zerrin evden çıkmadan bak yokluğumdan istifade edip eve oğlan atmayın diye sıkı sıkı tembihledi, tabi benim en sık yaptığım şey bu zaten tedbirini almak istedi bu şekilde :)
neysem biz düştük yollara elifin aldığı yeni çizmesi vuruyor ayağını kağnı gibi gidiyoruz, o kadar da tembihledim halbukisi yara bandı yapıştır topuğuna diye! vardık ortaköyee, tutturdu bu puba oturalım diye bakıyorum bakıyorum pubların içine tek bir bayan yok ben kıllarınırım tabi paranoyağın allahıyım nevizadede görecez zaten o ihtiyacımızı gel başka biryer beğen oraya oturalım dedim. girdik bir kafeye içeride in cin top oynuyor zaten geçtik oturduk bir köşeye 2 sıcak çikolata söyledik tavla atıyoruz. sıcak çikolata yerine sütlü nesquiki kakaladıklarına mı yanayım, o yarım fincan sütlü nesquike beşer lira ödediğimize mi yanayım yoksa kalkmadan önce elifin kafasını çevirip de gördüğü sayid-i kürdinin kürtlere sesleniş konuşmasının asılı olduğu o mekana 10 ytl verdiğimize mi yanayım bilemedim! yok onu geçtim zerrin 'orası tanışma mekanıdır gençler giyinir kuşanır giderler oraya gelip masanıza otururlar falan...' dedi biz de bişey sandık o kadar süslendik ahahah :)
beşiktaşa gidelim dedi elif otobüse bindik bastık beşiktaşa. orada çıtır pub var geçtik oturduk çok kral mekanmış, garsonlar sigara içmeye teşebbüs ettiğin anda koşup sigaranı yakmaya geliyorlar, bizle alakalı olmasa gerek bu durum? :) birahi söyledik (1buçuk litrelik efes) elifin bir süre içtikten sonra yaptığı İLAHİ BİRAHİ esprisine de maruz kaldıktan sonra ben de iptal oldum. cam kenarında oturuyoruz boğazı falan görüyoruz iyi hoş da paso yiyişen tipler aşağıda, zaten demleniyoruz insanı iyice bunalıma sokuyor herifler. elif bir çemkirdi sonunda 'ben kalsam istanbulda 5 ay, 5000 tane arkadaşım olurdu ne biçim insansın seeen nalet olsun sanaaa...' HAKLIII!
oradan kalktık iskeleye. gitti 8 liraya bi avuç kestane aldı, onları kemirdik boğaza karşı şarkı söyleyerekten evimizin yolunu tuttuuukk...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: