20081231

nice mutlu yıllarr!




istanbuldaki ilk yılbaşımı evde tek başıma geçiriyorum. hatta tek başıma bile değil ya 46 yaşındaki ev arkadaşımla! vodka kola cips ve sigara, bugünlük en büyük eğlencem sanırım böyle. ama koca şişe bana ait alkol komasına falan girmesem iyi olacak. poğaça, makarna ve alkol dolaşıyor sadece kanımda epey bir süredir :/
noel babadan birşey istemeyeceğim tüm dileklerim 2009a, öyle kırmızı giymez erkek adam zaten :P (benim denizim de giyiyor çok da yıkışıyor bahane arıyorum bakma ;) )

sevgili ikibindokuz;

pek fazla şey istemeyeceğim o yüzden mutlaka yerine gelsin isteklerim!

* mimar sinan güzel sanatlar fakültesi endüstriyel tasarım yada moda tasarımı öğrencisi olmak istiyorum

* deniz yılmazla bir sonraki görüşmemizde objektiflere çok daha samimi pozlar vermek istiyorum (sonuncudan onun beni öptüğü ve benim onu öptüğüm fotoğraf kareleri kaldı ama dha ilerisinde poz falan veremem şaka yaptım :D)

* dar kalçalı geniş omuzlu pek mümkün değil ama benden zeki ve sempatik taşş gibi sevgili istiyorum

*kendimi yanında çok mutlu hissedeceğim, birlikte çok iyi vakit geçireceğimiz beni çok iyi anlayan gerçek dostlar istiyorum

*kızlar için erkeklerden ayrı bir koğuş açılıp gönüllü askerlik çıksın istiyorum

*şu baştakilerin allah bin belasını versin, canlı yayında eciş büçüş olup kaldıklarını görmek istiyorum

*diğer isteklerim iyice siyasete kaçıyor 12den sonra geleceksin ya nasıl olsa o zaman söylerim ben sana burada ilan etmenin anlamı yok :)

*hayatım şu dramatik roman tadından kurtulsun istiyorum tamam roman olsun yine de ama daha çok romantik komedi falan olsun artık

*sağlık, mutluluk, huzur... v.b. işte klasik herkesin dilediği güzel dileklerden istiyorum sevdiklerim adına tabi kendim adına da
umarım bu yıl tüm beklentilerimiz gerçek olur, nice mutlu yıllar...

2 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Gerekli gereksiz | 3 Ocak 2009 18:04

yeni yılda mutlu olmak için öncelikle bu temayı değiştirmen lazım.pek bir karanlık.uh.

ben | 3 Ocak 2009 20:35

daha pek aydınlanamadım yaa :)içimdeki katranı bir akıtsam beni de rahatsız etmeye başlayacak bu görüntü.