20081216

ohhh mu desem?


gidiyorum lan (hatta gidiyoruz). hey allahım nasıl bir çelişkidir bu hem gitmek istiyorum hem kalmak :/ elifin benimle gelecek olmasına rağmen bu çelişkiyi yaşıyorum. ne zor işler bunlar yaa üniversitem olsa çok başka olacak herşey ama böylesi hakikaten zor! kursum 3 gün diğer 4 gün boşum ve kurstaki arkadaşlarımın dışında kimsem de yok oralarda. onlar da pek çıkmıyorlar dışarı. haftanın kalan o 4 gününü evde bunalım takılarak geçiriyorum. çünkü evimde mutlu olduğum söylenemez. neyse yaa bunları şuanda düşünmeyeyim elif geliyor ya, koca bir hafta istanbulda iki başımızayız ya, e istanbul kazan biz kepce mümkün olduğunca dağıtıp altını üstüne getireceğiz ya ben bunları düşüneyim.
bu kız şimdi otobüz tutuyor ayaklarına yatıp yol boyunca uyuyacak. müzik çalarım, penguen ve uykusuz (mizah dergileri biliyorsunuzdur ya ben üzerime düşeni yapayım yine de) olacağız yine o 11 saatlik yol boyunca. nefret ediyorum otobüs yolculuklaarıınndaaann!!

yarın istanbuldan seslenirim...

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: