20081204

asi çocuk


dün kurabiyemle buluştuk (düşündüm düşündüm başka takma ad bulamadım napayım ahah :D) hayatta kardeşim diğe nitelendirdiğim ilk ve tek insan kendisi. Çok özlemişim canım benim, oturduk sohbet ettik biraz daha sonra asi çocuktan mesaj geldi. (sanırım burada asi çocuk takam adıyla nitelendirdiğim karakterin hayatımdaki yeri ve önemini belirtmem gerekiyor :) asi çocuk: lise yıllarımda dibim düşerekten baktığım fakat bir kaç kez aynı ortamda bulunduğum halde cool tavırlarımdan ötürü konuşmadığım yakışıklı. istanbula son gittiğimde facebooktan eklemiş beni orada da cool tavrımı sürdürdüm tabi ama msnimi istediğinde de hayır diyemezdim :D neyse o gün bugündür msnden konuşuyoruz. şöyle bir durum var ki kız arkadaşı var ve hernekadar avrildan hiç haz etmesem de 'girlfriend' şarkısının tınılarını her daim kulağımda duyumsuyorum. ilişkileri henüz çok yeni 1aylık bile değil, ilişkilerine dair hiçbirşkadar seviyor... hiçbirşey. neyse az çok belli oldu ey bilmiyorum ne kadar bağlı ne bendeki yeri ve önemi :D) onunla da görüşecektik aynı gün nerede olduğumu soruyor ve mesajın sonu muckla falan bitiyor bir derin aahhh çektim :) neyse oturduğumuz kafeyi söyledim geldi. birbirimizi tanırkenki ilk karşılaşmamız, ilk yüzyüze konuşmamız tabi. Ama gayet güzeldi iyi vakit geçirdik sonradan onun arkadaşı da geldi bir KURBAN muhabbetidir aldı yürüdü tabi (benim bulunduğum ortamda açılması en mutlak konu :D)
Gece uyuyamadım sebepsiz yere. sabaha kadar 40 kere uyandım bugün buluşup buluşmayacağımıza dair haber gelecekti sabah da niye o kadar kastım kendimi anlamadım :/ sabahlamış o da 12de hünharca çaldırarak kendisini uyandırmmı istedi :) yoğun insan benden önce görüşeceği biri daha varmış haber bekleyeceğim ona göre çıkacağım evden. Girlfriendimiz de bu gece gidecekmiş o sebeplen biraz da onunla görüşse iyi olurmuş. neyse çok takmıyorum ne hissettiğimi de tam olarak bilmiyorum zaten ama yanında mutluyum iyi vakit geçiriyoruz. ayağımı frenden kaldırdığım anda ne olur orasını bilemem tabi :D

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: