20081229

rüya



rüyalarımdan çok etkilenirim. o gece korkunç şeyler görmüşsem çok kötü uyanırım belli bir süre de neşesiz olurum.
rüyamda gördüğüm insanlardan da çok etkilenirim. mesela birinin elimi tuttuğunu göreyim sabah leyla gibi kalkarım hiç aklımda yokken bi sempati olur ona karşı. tabi bu anlattıklarımın bugünkü konumuzla pek de bir alakası yok. rüya demişken önbilgi vereyim dedim :)
erayı gördüm rüyamda! hani 9 ay önceki, son erkek arkadaşım. ne alakaysa. sarılıyorum, saçlarıyla oynuyorum (kıvırcık bonus kafaydı, çok severdim saçlarını) öpüyorum hatta sonra bakıyorum gerçekten o mu diye, inanamıyorum fln. doğal olarak yine etkilenmiş kalktım sabah. ama çok değil sadece biraz özlediğimi farkettim. biraz ama. özlememem gerekn bir insan çünkü. yalnızım boşluktayım ve canım yanıyor. canım her yandığında da erayı görüyorum rüyamda. nasıl yaktıysa o canımı...
bu arada rüyamda gördüğüm şeylerle ilgili birşey olur kesin ertesi günü. bunu eray için söylemiyorum tabiki o tamamen bilinç altımın etkisiyle görülmiş bir rüyaydı. ama facebooktan benim için önemli olan birinin beni eklediğini görmüştüm rüyamda ve az önce eklemiş.
eriyorum sanırsam! :D

1 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

CmL | 31 Aralık 2008 12:55

Aynı dertten muzdaripim.Dert dediğim şöyle oluyor.Gördüğüm kötü rüyalar genellikle gerçeğe yakın bir hal alıyor.Fenadır fena.