20081209

'KURBAN'



Ahh ahh nereden başlanır, nasıl anlatılır? Aynı heyecanı size de yaşatabilir miyim o kadar başarılı bir yazar mıyım, yaşatamazsam mutsuz olurum. neyse elimden geleni yapayım ben yine de...
Kurban bağımlılığım 6 yıl önceye dayanıyor hemen hemen. 7.sınıftaydım o zamanlar (7yıl da olabilir aslında yaa nese) dershaneye LGSye hazırlanma amaçlı gidip de geyik çevirdiğimiz zamanlar. arkadaşın etüt sırası geldi walkmanini bana bıraktı (o zmn nerdee mp3ler, mp4ler, ipodlar fln...)taktım bende kulağıma. o zaman kurbanın SERT albümünün yeni çıktığı zamanlar hiç unutmam 'Haberin Yok' şarkısı çalıyor... 'öküz gibi bakarsan tren durmaz kii, kimin eli kimin cebinde haberin yoookk...' gözlerim büyüdü, suratımda kocaman bir tebessüm belirdi ; bu ne yaa böyle dedim. Kimin kasetini dinlediğimi merak ediyorum ama elim bir türlü stop tuşuna gitmiyor 'bu şarkı bitsin tamam açıp bakıcam' diyorum, 'dur azıcık başını dinleyeyim diğerinin de' diyorum bir türlü kapatamıyorum walkmani :) (nasıl güzel bir çelişkiydi o anlatamam) sonunda alphan (walkmanin sahibi olan arkadaş) geldi ve kafamda dönen onlarca soruyu yanıtlayarak beni aydınlattı da rahatladım. hemen koştum aldım albümünü, onu takip eden aylar ve yıllar boyunca da aynı aşkla dinledim KURBANı.
Hayranlıktan da öte bişey ciddi bir bağımlılık benimkisi. Hiçbir zaman hiçbir grup onlardan iyi onlardan rövanşta olmadı benim için. Lise yıllarımda çilekeşi de çok severek dinlemişimdir hala da başarılı bulduğum bir grup fakat kurbanın yerini almadı hiçbir zaman. Bu kadar başarılı 4 (özellikle deniz,burak ve kerem üçlüsü!) adamın tek bir grupta biraraya gelmesi türk rock sektörü adına pek de adil değil :)
Harçlıklarımı hatta neyim var neyim yoksa donuma kadar yollarında vermiş olsam da aynı kararlılıkla devam edecektir bu bağlılık ve bağımlılık. İyiki varlar, iyiki türkiyeyi bu kadar kaliteli müzikle tanıştırdılar iyiki bize canlı performanslarıyla tadına doyulmaz rock ziyafetleri sunuyorlar...

Dip Sapıklık! : Şuanda özgür ve keremi elimden kaçırmış olabilirim evet ama eğer bundan sonra bir hayat olacaksa hepsi benim olacaakk nihahah xD

BU SES BİTER Mİ LAANNN!!!

1 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

ben | 10 Aralık 2008 00:41

anaaamm ne yazdığıma şöyle bir baktım daa...
çok seviyorum lan öyle böyle değil hakkaten bak :)