20091214

keşke bir şarkı olsam



hep bana şarkı yazılsın istedim. kimse yazmadı.
eski erkek arkadaşım öyle anlık gelen bir doğaçlama yapmıştı gitarla fi tarihinde. 'sağ yanımdaki meleksin...' falan gibi sözleri vardı tam hatırlamıyorum şimdi.
bir de hayatımın filmini yapmak istiyordu. 'amelie' gibi böyle. ondan çok çok daha iyi olacağını idda ediyordu.
ama ben şarkı olmak istiyorum en çok.
herkesin dinlediği, söylediği ama kimsenin bana yazıldığını bilmediği mesela. bilinmese söylenmese de olur.
sadece ona ve bana özel mesela.
hepsi olur.
teklifleri değerlendirebilirim diye düşünüyorum.

NOT: karşınızda siyah beyaz kedim: vik vik teyze hürrem charlie di.

2 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Adsız | 15 Aralık 2009 14:16

Yoncalodi'nin bi şarkısı var saklanma die. şarkıda diyor saklanma şarkılar içine sakın söylene söylene bıkılırsın. doğru olabilme ihtimali var :)
kedin süpermiş :D

ben | 15 Aralık 2009 18:49

kedim adına teşekkür ederim efendim :)
bambaşka şarkıları sahiplenmektense sana yazılmış bir şarkıyı yıllarca dinlemek çok daha doğru gibi geldi bana, bilmiyorum.
söyleyen de, dinleyen de bıkabilir izinliler, mühim olan şarkı olabilecek kadar değerli olabilmem birileri için aslında.
bunu da şimdi farkettim :)