20091228


kim derdi 21'inde türk sanat müziği dinleyeceksin diye.
belki birileri derdi. bilmiyorum. ama ben inanmazdım sanırım.

gerçi bundan normal bir şey yok başka bir tafartan bakarsan.
ben türk sanat müziği dinleyerek büyümüş bir çocuğum. anneannemler TRT'nin TRT olduğu zamanlarda sürekli radyodan türk sanat müziği dinlerlerdi. hatta o zamanlarki favori şarkım 'dönülmez akşamın ufkundayız'dı. yemin ediyorum bak.

evde de durum farksızdı zaten. sürekli TRT4 açık, türk sanat müziği programları yayında. gerçi aynı programı 350 kere veriyorlar. sunucunun nerede ne söyleyeceğini ezberliyorsun bir yerden sonra. anneme yakınmışlığım çok olmuştur 'aynı programı seyredip durmaktan ne zevk alıyorsun' diye. cevap olarak da 'sen aynı şarkıyı birden fazla kez dinlemekten ne zevk alıyorsan aynı zevki alıyorum.' demişti. 'program için değil şarkılar için açık bu kanal.' diye de eklemişti.

canım annem. özledim.

NOT: aa orta okuldayken yıl sonu müsameresinde 'ceylanların pınarı' şarkısında solo performansımı sergilemiştim velilere. yok varmış içimde, varmış. ben bilememişim.

2 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Gökmen Kaya | 29 Aralık 2009 00:51

Süper bir arşivim vardır. =)

TSM'ye bayılırım. =)

Sevmene sevindim =)

ben | 29 Aralık 2009 01:07

arşivler paylaşıldıkça güzelleşir gökmen.
eheh :D

gözümü açtığımdan şu saate kadar mediha şen'in 3cdlik unutulmaz bestelerini çevirip çevirip dinledim. (mp3'ü nasıl çeviriyorsam artık :D)