20091228

noluyor yaa? aa!!


tüm terslikler niye beni buluyor bu aralar?

dün hazırlandım, montumu giydim bir güzel. evden çıkmak üzereyim, Charlie di tabak kırdı. sehbanın üzerinde unutmuşum, çat üzerine bir atladı tabak yerlerde bin parça. hadeee, kalk kırıkları topla, süpür.

mutfağa girdim pilav yapayım diyerekten. lambanın yanmasıyla sönmesi bir oldu. ampul patladı sanırım. kim değiştirecek şimdi onu.

perdeyi çekerken tezgahın üzerindeki kedi maması poşetini döktüm biraz önce. çok kızdım. toplamadım. duruyor öyle.

ve şu bulgur pilavını yaparken bir kere dibini tutturmayayım yahu. bir kerecik. lütfen, nolur.

tamam düzelecek, düzelecek de hadi ama yaa!

NOT: biraz evvel mutfaktan gelen 'fıtır pıtır fıtır!' seslerinden anladığım üzere paketin içinde kalmayı başaran mamalar da artık charlie tarafından yerlerde sanırım.

aferin kedicik. hep destek, tam destek böyle!

4 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Gökmen Kaya | 29 Aralık 2009 00:58

kedi. dert. çok seviyorsan gider tabi keyifli keyifli. =)
talihsizlikler için bişey diyemiyorum... ama kesinlikle öğren o bulgur pilavının kıvamını.. ne güzeldir kışları =) olsa da yesek =)

ben | 29 Aralık 2009 01:04

evet malesef çok da seviyorum keratayı :)

kıvamı tutuyor da unutuyorum hep ocakta yahu. hiç mi feyz almaz bir insan hatasından :D

Gökmen Kaya | 29 Aralık 2009 01:07

almalı'ymış =)

ben | 29 Aralık 2009 01:08

bundan sonrakine inşallah artık :D