20091207

makinemin an ve an milleşmesi...


ahh o güzel cihaz...
çok aşık oldum yahu bildiğin gibi değil.
o bir canon 30D.
bakınız kara gözlümün cumartesi günü gittiğimiz ambalaj fuarındaki marifeti:

görüldüğü üzere fotoğraftaki bir robot. bir güzel gazoz şişesini açıp bardağa doldurup size ikram ediyor. hatta bu işlemi tamamladıktan sonra da yanında asılı duran çanı çalıyor. şahane bir şey. bir parça daha geliştirilirse geleceğin biyonik nuri alço'su olmaya aday neheh.

sonraaa, bakınız bu da o fuardaki sadist maymun. mıncıklayan herkesin bir taraflarını ısırdı muhakkak. tabi ki o sırada makinamdan başka bir şey düşünemez olduğumdan objektif arkasında kalmayı tercih ederek maymuncuğun zulmünden nasibimi almadım.

veee son olarak da benim yeni ve daimi ev arkadaşım. o bir vik vik teyze! vik vik teyzelik yapmanın yanı sıra başlıca görevi oramı buramı tırmıklayıp, ısırmak sureti ile beni yara bere içinde bırakmak. bu denli masum göründüğüne bakmayınız demek istiyorum yani. bu fotoğrafı çektiğim dakikalarda uykudan yeni uyanmıştı. şu anda bile klavyenin üzerinde pıtı pıtı gezinen parmaklarımı bir numaralı kurban seçip, atar damarımı parçalamak istercesine bileğimi ısırmakta. zannediyorum ki vampir isteğim tanrı tarafından yanlış anlaşıldı. evcil hayvandan ziyade şöyle beyaz tenli kaslı karizmatik bir sevgiliydi benim istemekteki esas amacım. neyse...

2 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Gökmen Kaya | 9 Aralık 2009 22:44

bazen hayvan olmak istiyorum. ama güzel bir sahibim olmalı =)

ben | 10 Aralık 2009 17:54

ben de çok düşünürüm bunu. hatta sırayla kedi olsam nasıl olur, köpek olsam nasıl olur şeklinde abartırım ama her seferinde en iyi ırkta yaratıldığımda karar kılarım.
sokak hayvanı olmayı geç ev hayvanı olsan bile sahibin yemek vermeyi unuttu arkadaşında kalmaya gitti düşünsene...(ben yaptım bunu bir kaç gün önce o yüzden söylüyorum.)
ya da uykun var ama seni sürekli mıncıklıyor bir huzur vermiyor. ya da, ya da kumunu değiştirmedi üç hafta önce yaptığın kakaların üstüne basa basa işemek zorundasın.
çok fena çok :)