20091216

nichole kidman



nasıl bir canlıdır bu kadın anlamış değilim ben. bu kadar mı güzel olunur yahu, bu kadar mı yani, pess.
biz nasibimizi alamadık ama hamileyken çok baksam benzer mi acaba çocuğum? hani öyle saçma bir söylence vardır ya halkın dilinde. nolur nolmaz ben bakarım yine de. gerçi bir parça eziyet gibi oluyor bu kadına bakması. bakıyorum, bakıyorum sonra aynada kendimle burun buruna gelince 'ööyyk bu ne be!' oluyorum böyle. o da kötü.
ne kadarı estetik bilemem ama benim yer yüzünde gördüğüm en güzel kadın. gerek fiziği gerekse yüz güzelliği bakımından her şeyiyle benim için en kusursuzun tabiri diyebilirim.

ayrıca o şekilde keskin bakışlar beni hep çok etkilemiştir. kadın olsun erkek olsun hiç farketmez. geri kalan her yeri çirkinse dahi öyle yukarıya doğru keskin kaşlara ve keskin bakışlara sahip biri beğenimi kazanır hep.
çok baktım fotoğraflarına mest oldum yazmadan rahat edemezdim şimdi. günün anlam ve önemiyle hiç bir alakası yok. hatta bu günün özel bir anlam ve önemi de yok, yeni bir gün olmasından başka tabi.
'yeni gün'leri, 'yeni yıl'ları sevmişimdir hep. bugüne kadar gerçekleşmemiş beklentilerin her birinin olabilme ihtimaliyle gelirler çünkü. umuttur.
'yeni ay'lara karşı o kadar duygusal yaklaşmıyorum. sebebini sorma ben de bilmiyorum.

neyse nichole kidman işte...

1 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Trip Yemek Doğamda Var | 20 Aralık 2009 17:08

ya bende aynı şeyi diyorum yıllardır ilgilenen yok :)