20091210

nolur nolur nolur!



Bir adım atsan bana doğru
Görüversen sonra beni
Ne hali varsa yalnızlığın
O da bunu görse bari!

Bir kere olsun n’olur n’olur
Göz göze gelsek senle, sonra
Dursa biranda tüm yalanlar
Unutsak neymiş dünya hali!

Esas söylediğim
Bak ben zır deliyim!
Ya benimsin ya da ölüsün!
Budur tek söylediğim!

Nolur nolur nolur!
Bu suç belki af bulur!
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver!
Gözden çıkardım yari
Yalnız ölmesem bari!
Nolur nolur nolur!
Kendini bana ver

allam çok güzel yahu!
yerimde duramıyorum bu şarkıyı dinlerken de söylerken de. çoşup taşıyorum böyle.
şu sıralar beni dinlemek zorunda olan insan kişilikleri bu blogdan haberdar değil lakin yine de çevreye verdiğim bitmeyeceğine kanaat getirdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim...

1 fikir fıtlatımında bulunulmuş:

Merve Sakarya | 11 Aralık 2009 16:47

bir zamanlar banada olmuştu Lakin zamanla etkisi azalıyor :D