20091202

sahip



evet. kusuyorum...

yeter artık yahu illallah dedirttiniz. bana bile.

anacım tamam çok şahane, çok kaliteli müzik yapıyorsunuz. dinledikçe ağzının kenarından salyaların sızıyor hazmettikten sonra da mevlanalaştığını hissediyorsun. muazzam hissiyatlar bunlar. tek kelime lafım yok laf söyleyene lafım çok. amma ve lakin albüm bittikten sonra çıkartmak için niye dokuz ay bekliyorsunuz. bitmiş bitmiş olmuş o. bekledikçe insanları kasıyorsunuz, geriyorsunuz. bir çoklarının hevesi kaçıyor, daha bir çoğu da şahsi olarak kaçıyor.

bitmiş halini 2 ay önce dinledim ben ki ondan da öncesinin olduğuna eminim. e albüm kapağıyla ilgili konuşuyordun 1 ay önce deniz bey. o da bitmiş demekki. e o zaman? hitlerlik yapmanın alemi var mı? bu zulmü bu dikdatörlüğü sadece kereme özgüre ve burağa yapmıyorsun esas olan dinleyici kitlesine oluyor.

evet SAHİP olmak istiyorum artık! hemen bir an önce hem de!

'param yok çık çık çık, pulum yok çık çık çık' modunda geziyorsunuz hepiniz sonra kahrediyorsunuz beni. e sen böyle yaparsan çulsuz gezersiniz tabi. beni dilendirtiyorsun ortalıkta sonra 'ağbi noğlur KURBAN'ın albümünü al ağbi, hayvan gibi kaliteli müzik yapıyorlar yaptıklarıyla kalıyorlar ağbi, akıllarını yitirecek adamlar be ağbi, hakkını vermemiz lazım sürünmesinler artık daha fazla hadi be...' diye. salak salak insanların ağız kokusunu çekiyorum meramımı anlatıcam diye kasım kasım kasılıyor, gerim gerim geriliyorum.

arabesk yapacaksın bu ülkede araya rap atacaksın şarkıları da elektroyla, bassla, bateriyle çaldın mıydıydı tamamdır bu iş. piyasaya oynayacaksın. sen bilmiyorsun bu işi KURBAN. öyle ağır laflar etmeyeceksin her zekanın anlamaya yetmediği. ilkokul bebeleri banyoda söyleyebilecek şarkılarını. toplumsal mesaj vermeler falan senin neyine! 'git beniii yanlıızz bıraaak, ben acıların çocuğuyuum yanıyorum kavruluyoruuuumm' olacak mesela.

onu geçtim sanattan anlayan bir topluma mı hitap ediyorsun sen? az önce üstü kapalı tasvir ettiğim grubu da geçtim bu adamlar ismayilyeğkağ dinliyorlar be adamım.

neyse...

bu albüm de harcanırsaaa... eğer bu hayvan gibi albüm de harcanırsa tövbe billah tasarım masarım yapmam bu ülkeye ben. babamın dediği gibi çeker giderim mis gibi patentimi yurt dışından alırım. hem paraya para demem, hem adım olur, hem de tasarımımı tasarımdan anlayan kıymet bilen insanlar kullanır.

bana bu lafları da ettirdiniz ya helali hoş olsun size emdiğiniz süt sevgili yurttaşlarım!

KUSTUM BİTTİ!

0 fikir fıtlatımında bulunulmuş: